محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

❤محیا و تبسم آرام جانم❤

......................

1392/11/7 12:26
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مهربونم.

امروز سه روزه ک برگشتیم خونه.تو این چند روز فرصت نشد چیزی واست بنویسم.آخه خونه شلوغ بود ونمیشد بیام پای سیستم........

بابایی مهربونم حالش بهتره.فداش شم الهی دلم خیلی براش میسوزه.بابایی بهترین باباوهمسر دنیاست.

گل پونه قوچان ک بودیم حسابی بازی میکردی وهمه رو سر کار میذاشتی.بهترین بازیتم این بود ک مامان بشی ودایی ها بچت.............وای ک چقدر کیف میکردی از این همه بازی........................من ب فدات یاس خوش بوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پارسا
8 بهمن 92 10:42
سلام دوست خوبم خوبی؟ خوشحالم که برگشتی، محیا جون خوبه؟ همسرت بهتره؟ ممنون که به من سر زدی و حالم رو پرسیدی و ممنون از نظراتت که مثل همیشه دلگرمم می کنه. از دست شیطونی های پارسا دستم شکسته و نمی تونم خیلی بیام وب ولی نظرات رو می خونم و تایید می کنم.
مادر گل دخترون
پاسخ
سلام عزیزدلم.ماهمه خوبیم خیلی خوشحالم ک دوست ب خوبی شما دارم.ان شالله ب زودی بهتر میشی.دوست دارم
یاسمن مامان ترمه
10 بهمن 92 1:12
خدا رو شکر که برگشتید ودوباره خانواده ی مهربونتون دور هم جمع شد
مادر گل دخترون
پاسخ
قربونت عزیزدلم